شیشه رنگی بین کابینتی + قیمت و خرید انواع شیشه رنگی

شیشه رنگی بین کابینتی + قیمت و خرید انواع شیشه رنگی

یکی از مواردی که امروزه انسان ها به آن توجه زیادی دارند، چیدمان فضای داخلی خانه خود است. داشتن یک آشپزخانه با چیدمان خیره کننده در داخل و خارج از خانه می تواند تأثیر شگفت انگیزی بر خلق و خوی شما داشته باشد و شیشه رنگی بین کابینتی می تواند این حس خوب را برای شما پدید آورد. استفاده از رنگ ‌های بی ‌نظیر مانند شیشه مشکی فضا را بسیار شیک و مجلل می کند. همچنین علاوه بر منزل برای ایجاد فضایی شیک در محل کار خود می توانید از پارتیشن اداری شیشه ای استفاده کنید. در ادامه این مقاله درباره شیشه‌ رنگی بین کابینتی توضیحات مختصری را در اختیارتان قرار می دهیم.

 

شیشه رنگی بین کابینتی چیست؟

شاید در مکان‌ های قدیمی، مساجد و …، شیشه‌ های رنگی متنوع و جذابی را دیده باشید. در ایام قدیم، از آن شیشه های رنگی برای شکوه کار و ایجاد یک اکوسیستم دلپذیر استفاده می شد. در آن مکان ها از شیشه های رنگی استفاده می شد تا پس از برخورد نور به شیشه، رنگ ها فاصله عبور از شیشه را وارد کنند. امروزه استفاده از این شیشه ها گسترده است و در مکان های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که می دانید آشپزخانه قلب خانه است و چه بالاتر از این که قلب یک رنگ و لعاب جدید داشته باشد و با هر ضربان این رنگ و طراوت به محل اقامت سرایت کند. همان طور که اشاره شد، استفاده از این شیشه های رنگی در دوران باستان برای ایجاد یک اکوسیستم دلپذیر مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه به طور مرتب از این نوع شیشه های رنگی برای فضایی با چیدمان مدرن امروزی استفاده می شود.

 

ویژگی های شیشه های رنگی بین کابینت

همانطور که گفته شد، این نوع شیشه معمولاً در دکوراسیون داخلی خانه ها یا فضاهای محل کار استفاده می شود. یکی از مواردی که از آن استفاده می کند، بین کابینت های داخل آشپزخانه است. عملکردی که این شیشه ها را در مقایسه با کاشی و سرامیک خاص و منحصر به فرد می کند، تنوع گسترده رنگ آن ها است. شما می توانید این نوع شیشه را در رنگ های استثنایی و یا حتی طرح هایی که مناسب فضای خانه و آشپزخانه شما باشد خریداری کنید. وزن آن به ضخامت شیشه بستگی دارد، اما معمولاً این شیشه ها وزن کمی دارند. در زیر به برخی از ویژگی های این نوع شیشه اشاره می شود؛

  • سطح صاف و صیقلی
  • شفافیت بالا
  • تنوع رنگی گسترده
  • عبور نور از شیشه و تابش رنگ
  • جلوگیری از خراش به کابینت ها
  • کیفیت فوق‌العاده‌ای و وزن سبک
  • دارای انواع مختلف مانند سطح شفاف یا مات

 

این مطلب را هم از دست ندهید :   WATCH LATEST TV SERIES ONLINE FOR FREE

کاربرد شیشه رنگی بین کابینتی

معمولاً می‌توانید شیشه ‌های رنگی را در میان قفسه ‌های خانه ‌های قدیمی ببینید. انسان ‌های آن دوره از شیشه‌ های رنگی استفاده می ‌کردند که به محض ورود نور به آشپزخانه، از آن‌ ها عبور کند و به سایر قسمت های خانه تابش کند. این فرایند حس طراوت و تازگی را در محیط ایجاد می کند و محیطی دلپذیر را برای افراد خانه به ارمغان می آورد. در واقع هدف استفاده از این شیشه این است تا اکوسیستم خاصی در محیطی ماوراء الطبیعه نشان دهند. این شیشه ها را می توان در قسمت هایی با شکل یکسان استفاده کرد. علاوه بر استفاده از این نوع شیشه در بین کابینت می توان از آن برای درب کابینت ها نیز استفاده کرد. اگر آشپزخانه شما فضای کوچکی دارید، می توانید از این نوع شیشه های رنگی استفاده کنید تا محیط را دلباز و بزرگ تر نشان دهید.

 

قیمت شیشه رنگی بین کابینتی

قیمت شیشه رنگی بین کابینتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت این شیشه ها بسته به سایز، نوع رنگ، نوع متریال به کار رفته در ساختار شیشه، برند محصول، ضخامت و نوع خود شیشه که مات یا براق است، متغیر است. ممکن است شیشه مورد نظر شما بزرگ، ضخیم و دارای رنگ خاص باشد که در این صورت نه تنها قیمت خود شیشه بالا می رود بلکه هزینه حمل و نقل و جابجایی آن نیز بیشتر می شود. معمولاً در این صورت برای حمل شیشه به افراد بیشتری نیاز خواهید داشت و دستمزد آن ها افزایش می یابد. قیمت شیشه رنگی بستگی به محل خرید آن دارد. ممکن است فروشنده دیگری نوعی شیشه با همان مشخصات را گران تر از فروشنده مورد نظر شما ارائه دهد.

خرید شیشه رنگی بین کابینتی

برای خرید شیشه رنگی بین کابینت، شیشه مشکی، پارتیشن اداری شیشه ای و سایر خدمات می توانید این کار را به صورت آنلاین از وب سایت https://iranlacobel.com انجام دهید. این مجموعه سعی کرده است محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه کند. شما می توانید محصول مورد نظر را با توجه به نوع مکان، سلیقه فردی، ابعاد و سایر دلخواه انتخاب و خریداری کنید. یکی از نکات مهم در هنگام خرید این محصول توجه به بسته بندی می باشد، بسته بندی شیشه باید کامل ایمن باشد تا شیشه در طول حمل و نقل دچار شکستگی و آسیب‌ نشود.