کارت‌های رمزنگاری به‌عنوان گامی دیگر به سوی پذیرش انبوه رمزنگاری – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

کارت‌های رمزنگاری به‌عنوان گامی دیگر به سوی پذیرش انبوه رمزنگاری – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

نمونه بهتری از پذیرش رایج ارزهای دیجیتال از داشتن کیف پول بیکار بنشینید، از رمزنگاری شما واقعاً می کند.

به زبان ساده، اگر می‌خواهید با بیت کوین خود پرداخت کنید، ابتدا باید آن را با فیات مبادله کنید. این فرآیند مستلزم هزینه مبادله و در برخی موارد حتی موارد برداشت خواهد بود. یک ارائه دهنده کارت رمزنگاری این فرآیند را برای شما انجام می دهد.

 

رهبران صنعت وارد جایگاه کارت های رمزنگاری می شوند

«با ارائه روشی ملموس برای تراکنش، تبدیل و خرج کردن رمزارزها برای استفاده روزمره، ما در حال پیشبرد مأموریت خود برای دسترسی بیشتر به ارزهای دیجیتال برای توده ها هستیم. به کاربران امکان تبدیل و خرج کردن رمزارز خود را مستقیماً با بازرگانان در سراسر جهان می‌دهند، تجربه رمزنگاری یکپارچه‌تر و کاربردی‌تر می‌کند.»

صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده آمریکا Coinbase ارزهای دیجیتال بود که به عضویت اصلی ویزا درآمد. این شرکت برنامه کارت خود را در سال 2019 در بریتانیا به صورت آزمایشی اجرا کرد و به آرامی در حال رسیدن به سایر کشورها است. زیشان فروز، مدیر عامل Coinbase UK،:

«مشتریان می‌توانند از کارت خود در میلیون‌ها مکان در سراسر جهان استفاده کنند و از طریق غیرتماسی، تراش و پین و همچنین برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز پرداخت کنند. هر چه بیشتر از کارت کوین بیس خود استفاده کنید، ما رمزارز را به ارزات، مانند GBP، تبدیل می کنیم که برای تکمیل خرید استفاده می شود.»

Revolut متفاوتی نسبت به شرکت‌های ذکر شده در بالا نسبت به کریپتو نشان می‌دهد. در حالی که شرکت های ذکر شده در حال حاضر پیشنهادات خود هستند، Revolut آن را نسبتاً محدود کرده است.

اما یک نکته وجود دارد. شرکت‌های قبلی، کاربران Revolut در واقع مالک رمزنگاری خود هستند. حداقل نه به همان معنایی که در کریپتو رایج است. اول از همه، کیف پول یا کلید ویژه برای وجود ندارد. تمام رمزنگاری‌های موجود در Revolut در نوعی استخر مشترک قرار دارند و مالکیت آن در دفتر کل داخلی Revolut ردیابی می‌شود.

تقاضای خوب

کاربران رمزارز هنگام خرید، فروش یا صرفاً خرج رمزنگاری خود با چالش‌های روبرو هستند، از جمله قیمت نوسانات، زمان کند تراکنش، و مسائل نظارتی، از جمله موارد دیگر. با این حال، یکی از بزرگترین مسائل در اینجا این است که تعداد بسیار کمی یا تجار ارز دیجیتال را به عنوان پرداخت می پذیرند. Marszalek نظر داد:

«کارت‌های رمزنگاری یک ابزار مالی را به کاربران ارائه می‌دهند که آشنا، آسان برای استفاده، پذیرفته‌شده در هر جایی است و می‌توان از آن برای خرید هر چیزی استفاده کرد. این، همراه با قوی‌ترین امتیازها و امتیازاتی است که کارت‌های رمزنگاری مانند کارت‌هایی که ارائه می‌دهند، آن‌ها را فوق‌العاده جذاب می‌کند، به‌ویژه که بیشتر در میان عدم قطعیت‌های اقلند.تصدی جهانی به بازارهای کریپتو روی می‌آورند.»

وقتی از مارشالک در مورد تحولات بازار پرداخت با کارت رمزنگاری در چند سال آینده پرسیده شد، گفت: «در یک کلمه: رشد. روند پیشرفتی قوی بیت کوین و عملکرد بازارهای کریپتو در سال 2020 نوید بسیار خوبی برای حرکت رو به جلوی بازار کارت است، زیرا شاهد ورود کاربران جدید به اکوسیستم کریپتو بوده ایم و کارت ها برای این کاربران بسیار آشنا هستند. او ادامه داد:

«برای رقابت با ترکیب و جذب کاربران جدید، شرکت‌های کارت‌های رمزنگاری به سرعت در حال گسترش امتیازات، امتیازات، ویژگی‌ها و ورود به بازارهای جدید هستند، در حالی که به طور همزمان دنیای مالی سنتی، یعنی JP Morgan Chase، و دولت‌ها هستند. مرکز اطراف جهان به سرعت در حال گرم شدن با ارزهای دیجیتال است و راه را برای گسترش بازارهای هموار می‌کند.»

بازیکنان بزرگ می آیند

همانطور که در بالا مشاهده می‌شود، شرکت‌های ارزهای دیجیتال در مکان‌های مکانی برای دستیابی به سهمی از بازار کارت‌های رمزنگاری هستند. اما نباید روی کارها حفظ کنند. شبکه‌های پرداخت بزرگ مانند Visa و Paypal در حال آماده شدن برای ارائه ارزهای دیجیتال هستند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   فیلتر کربنی

ویزا سریعتر از آن چیزی که خیلی فکر می کنند در حال حرکت است. این غول مالی در حال جمع آوری دانش ارزشمند در زمینه ارزهای دیجیتال است و یک تیم اختصاصی بلوک چین دارد. آنها اخیراً یک در مورد ارزهای دیجیتال:

«ما معتقدیم که ارزهای دیجیتال این پتانسیل را دارند که ارزش پرداخت‌های دیجیتال را به تعداد بیشتری از افراد و مکان‌ها گسترش می‌دهند. به این ترتیب، ما می اندیشیم به شکل گیری و حمایت از نقشی که آنها در آینده پول ایفا می کنند، کمک کنند.»

ویزا ادامه داد و به این نکته اشاره کرد که تنظیم‌کننده‌ها و رهبران سیاست هنوز در مورد ارزهای دیجیتال درباره مسائلی مانند حمایت از مصرف‌کننده‌ها و پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و نگرانی‌هایی که دارند. این شرکت بهترین راه حل را برای این نگرانی‌ها، همکاری با شرکت‌های پیشرو و بخش دولتی است.

یکی دیگر از بازیکنان بزرگی که در همین راستا حرکت می کند، PayPal است. شبکه پرداخت دیجیتال در همکاری با کمیسیون اروپا برای توسعه یک توسعه قانونی برای دارایی های رمزنگاری شده است. در نامه ای به کمیسیون اروپا، PayPal :

 

در بهترین حالت، آنها ارز دیجیتال را برای میلیون‌ها کاربر خود به ارمغان می‌آورند و به نوبه خود ممکن است ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال را به تریلیون‌ها دلار ارزنده است.

https://hoseinifinance.com/blog/