گلدان چوبی خراطی شده  از کجا بخریم؟

گلدان چوبی خراطی شده  از کجا بخریم؟

 

این یک نکته به شما کمک می کند گلدان چوبی خراطی شده تا در هزینه های خاک برای کاشت های بزرگ در فضای باز صرفه جویی کنید. آنها همچنین به اندازه کافی محکم/سنگین خواهند بود بدون اینکه برای جابجایی خیلی سنگین باشند. بگذارید بهترین نکته ام را به شما بگویم!

من همچنین با برخی از دوستان وبلاگ نویس بزرگ همکاری کرده ام تا بتوانیم ایده های بهاری خود را در فضای باز با شما به اشتراک بگذاریم. از شما، Shauna از Satori Design for Living، برای میزبانی این مجموعه Extravaganza در فضای باز متشکریم.

اکنون که رسماً بهار است، زمان آن رسیده است که از مناطق بیرونی خود مراقبت کنم و به شیوه واقعی بارانی ونکوور، البته باران می بارد.اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه  گلدان چوبی خراطی شده این گلدان های بزرگ در فضای باز را پر کردم. به وب‌سایت انجمن بازیافت‌کنندگان چوب (WRA) خوش آمدید، جایی که می‌توانید در مورد بازیافت و پردازش مجدد چوب ضایعات در بریتانیا اطلاعات کسب کنید، چه کسی این کار را انجام می‌دهد، وقتی چوب بازیافت یا دوباره پردازش می‌شود چه اتفاقی می‌افتد و در صورت داشتن ضایعات می‌توانید به چه کسانی مراجعه کنید. چوب برای دفع

قیمت گلدان چوبی مینیمال

گلدان ها، وان ها و نیم بشکه های پر از گل به هر باغی جذابیت می بخشد، اما باغبانی ظروف می تواند یک هدف عملی نیز داشته باشد. باغبانی کانتینری برای کسانی که فضای باغ کم  گلدان چوبی خراطی شده  یا بدون فضای باغ دارند ایده آل است. علاوه بر پرورش گل، باغبانانی که محدود به یک بالکن، حیاط کوچک یا فقط یک تکه آفتاب در مسیر ورودی خود هستند، می توانند انواع مختلفی از محصولات سبزیجات را در ظروف تولید کنند. ریحان، پیازچه، آویشن و سایر گیاهان نیز در گلدان رشد می‌کنند که می‌توان آن‌ها را در مکانی مناسب درست بیرون درب آشپزخانه قرار داد.

این محتوا از {embed-name} وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.

باغبانی کانتینری همچنین به باغ های بزرگ و کوچک تطبیق پذیری می بخشد. گیاهان رنگ فوری می دهند، یک نقطه کانونی در باغ ایجاد می کنند، یا معماری خانه را به باغ گره می زنند. آنها را روی زمین یا روی یک پایه قرار دهید، آنها را روی طاقچه نصب کنید یا از ایوان خود آویزان کنید. یک جفت ظروف همسان در دو طرف پیاده‌روی جلویی به‌عنوان یک دکوراسیون دلپذیر عمل می‌کند، در حالی که باغبانی کانتینر گلدان چوبی خراطی شده روی عرشه یا پاسیو می‌تواند رنگ و محیطی را به چنین مکان‌هایی برای نشستن در فضای باز ببخشد.

شما می توانید از ظروف تک و بزرگ برای دکوراسیون فضای باز استفاده کنید، اما همچنین در نظر داشته باشید که گروه هایی از گلدان ها را، چه کوچک و چه بزرگ، در راه پله ها، تراس ها یا هر جای باغ بچینید. خوشه‌های گلدان می‌توانند مجموعه‌ای از گیاهان مورد علاقه را شامل شوند – مثلاً گلدان چوبی خراطی شده مرغ و جوجه‌ها یا گیاهانی که هم برای زینت و هم برای پخت و پز استفاده می‌شوند – یا ممکن است دارای گیاهان یکساله، همیشه سبز کوتوله، چند ساله یا هر گیاه دیگری باشد که می‌خواهید امتحان کنید. . گیاهان آپارتمانی که در فضای باز و در سایه تابستان می شوند، علاوه بر زیبایی به باغبانی ظروف نیز کمک می کنند. جعبه های پنجره و سبدهای آویز راه های بیشتری برای افزودن رنگ و جذابیت فوری ارائه می دهند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   کاشت مو به روش طبیعی

خرید گلدان چوبی خراطی شده

به عنوان انجمن صنفی برای بخش بازیافت چوب ضایعات، ما سخت تلاش می کنیم تا از طرف اعضای خود نیازهای آنها را در بالاترین سطح در داخل دولت نشان دهیم و در مورد مسائلی که آنها را تحت تأثیر قرار می دهند مشاوره و پشتیبانی ارائه دهیم. ما همچنین یک پلت فرم شبکه‌ای را برای بازیافت‌کنندگان، بازپردازنده‌ها و تامین‌کنندگان صنعت فراهم می‌کنیم تا بتوانند با یکدیگر ملاقات کرده و تجربیات، ایده‌ها را به اشتراک بگذارند و تماس‌های جدیدی برقرار کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد WRA، اعضای ما و کار ما لطفا از طریق این وب سایت مرور کنید. اگر مایل به پیوستن به WRA هستید، لطفاً روی پیوند در هر صفحه کلیک کنی گلدان چوبی خراطی شده د.

این پست حاوی لینک های وابسته برای سهولت خرید شماست. برای خواندن خط مشی افشای کامل من کلیک کنید.

آیا می توانید تصور کنید که همه آن گلدان ها خرید گلدان چوبی خراطی شده را با خاک گلدان پر کنید؟ بعد از آن نمی‌توانم آنها را جابجا کنم و نمی‌توانم تصور کنم چقدر کیسه خاک باید بخرم و داخل ماشین ببرم.

بله، درست است، آن دسته از بادام زمینی های بسته بندی که از دیدن آنها هنگام رسیدن بسته به درب خانه شما متنفر هستید. خوب حالا شما یک استفاده از آنها دارید!

من زیاد اهل باغبانی نیستم اما همیشه هر سال کاشت گلدان چوبی خراطی شده ظروف انجام می دهم. سال ها پیش در روزهای آپارتمان نشینی، بهترین نکته برای پر کردن ظروف را یاد گرفتم.

هیچ چیز بدتر از این نیست که کیسه ها و کیسه های خاک گلدان را برای چند ظرف ساده تا پاسیو آپارتمان خود حمل کنید. فکر کردم باید راه بهتری وجود داشته باشد، بنابراین یکی از دوستانم این ترفند را به من گفت.